Lista mea de bloguri

sâmbătă, 24 martie 2012

PROIECT- LIMBA ŞI LITERATURA ROMÂNĂ- CLASA a IX-a B

Romanul este o viaţă de ficţiune izvorâtă dintr-o viaţă adevărată:
a mea!                                                                                               Liviu Rebreanu


 

34 de comentarii:

  1. După părerea mea, programul desfăşurat în cadrul ,,Săptămânii Altfel'' a fost plăcut şi lejer, deloc stresant sau obositor, o ocazie în care elevii au avut prilejul de a învăţa, de a afla, lucruri noi şi interesante, de a-şi surprinde propria lor persoană prin intermediul acestor activităţi şi de a-şi descoperi talentele sau ceea ce nu îi defineşte şi nu îi atrage, astfel făcându-şi o idee despre ceea ce le-ar plăcea să facă în viitor sau ce ar dori să ajungă în viaţă.
    Aşadar, activităţile acestei săptămâni au fost creative, folositoare şi le-au prins bine elevilor pe plan mintal şi educaţional.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa parerea mea, proiectul ,,La granita dintre realitate si fictiune" a fost o ocazie inedita de a lucra in echipa,de a ne distribui sarcinile in mod egal dar si de a intelege mai bine operele pe care fiecare echipa le-a avut de citit.
    In concluzie, aceste activitati ar trebui sa se desfasoare mai des mai ales ca ne place sa lucram impreuna ca o echipa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Parerea mea in legatura cu proiectul ,, La granita dintre realitate si fictiune" este aceea ca am invatat sa lucram in echipa si ca descoperim lucruri interesante despre autorii respectivi si operele lor.
    Asadar, activitati ca aceasta ar trebui sa se desfasoare mai des deoarece ne plac si pentru ca evadam din rutina scolara!

    RăspundețiȘtergere
  4. În opinia mea, săptămâna altfel a fost o săptămână frumoasă dar şi puţin plictisitoare.
    În primul rând, mi-a plăcut deoarece la romană, franceză,
    engleză şi geografie profesorii au organizat activităţi interesante care ne-au dezvoltat spiritul de echipă precum şi vocabularul.
    În al doilea rând,această săptămână mi s-a părut plictisitoare deoarece la unele materii am stat pur şi simplu şi nu am făcut nimic.
    În concluzie,ideea de a organiza o săptămână altfel a fost foarte bună ,dar pentru anul viitor profesorii ar trebui să se gândească la mai multe activităţi interesante şi mai multe excursii împreună cu elevii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atenţie la ortografie!
      E Săptămâna "Altfel". E vorba de o anumită săptămână, deci cuvântul "altfel" a devenit un titlu, se scrie cu majusculă şi între ghilimele.

      Ștergere
  5. Dupa parerea mea, "saptamana altfel" a fost un proiect interesant. Cred ca ar trebui sa se organizeze mai des astfel de ore, in care ne relaxam si in acelasi timp invatam intr-un stil diferit.
    Ora de romana a fost foarte interesanta. Am lucrat in echipa, treaba a fost impartita, am colaborat.
    In concluzie, cred ca a fost o saptamana frumoasa, cu proiecte
    interesante si activitati creative.

    RăspundețiȘtergere
  6. Dupa parerea mea, "saptamana altfel" a fost o saptamana interesanta si distractiva. Elevii au avut ocazia sa invete intr-un mod diferit, relaxant. Orele au fost, unele plictisitoare, altele captivante si frumoase.
    In concluzie, cred ca a fost un proiect reusit si ca astfel de activitati ar trebui sa se desfasoare mai des.

    RăspundețiȘtergere
  7. In opinea mea , "saptamana altfel" a fost o saptamana foarte captivanta in care elevii au avut ocazia sa invete intr-un mod mai diferit.
    Ora de romana a fost foarte inetesanta deoarece am aflat lucruri noi, am citit opere interesante si am lucrat in echipa impartindu-ne treaba in mod egal.
    In concluzie, cred ca a fost o saptamana interesanta, frumoasa si plina de activitati reusite.

    RăspundețiȘtergere
  8. In opinia mea proiectul ,, La granita dintre realitate si fictiune" a fost foarte interesant deoarece am aflat lucruri noi despre autorii respectivi si operele lor.
    A fost foarte placut sa lucram in echipa si as vrea ca aceasta experienta sa se repete.
    In concluzie, mi-as dori sa mai avem ocazia de a lucra in echipa deoarece ne plac acest gen de activitai.

    RăspundețiȘtergere
  9. Pentru mine, "Saptamana altfel" a fost o saptamana frumoasa si placuta,iar profesorii au planificat programul activitatilor din aceasta saptamana foarte bine si in folosul elevilor,incercand sa imbine utilul cu placutul.
    A fost distractiv ca inainte de vacanta de Paste am putut sa ne ocupam cu ceva mai creativ timpul,participand la diferite activitati.
    Dupa "Saptamana altfel" a fost singura data cand am putut sa spun ca la scoala este mai bine decat acasa.

    RăspundețiȘtergere
  10. În opinia mea, proiectul "La granița dintre realitate și ficțiune" este o activitate interesantă, relaxantă și, în același timp, o activitate din care se pot învăța multe lucruri într-un mod plăcut.
    Am avut ocazia de a lucra în echipe, ceea ce a făcut din acest proiect o activitate care aș dori să se repete.
    De asemenea, a fost relaxant să privesc lucrările celorlalte echipe, realizate în așa fel încât să ne capteze atenția și, totodată, să învățăm într-un mod plăcut detalii despre operele prezentate.
    De aceea consider că proiectul "La granița dintre realitate și ficțiune" este un proiect util, și mi-ar plăcea să mai avem activități care să se desfășoare pe echipe și să realizăm proiecte asemănătoare.

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  12. In opinia mea,"saptamana altfel" a fost o saptamana foarte interesanta,relaxanta si in acelasi timp foarte placuta,deoarece elevii au avut ocazia sa invete diferite lucruri noi si utile.
    Ora de romana a constat în desfasurarea unui proiect în echipe care mi s-a parut foarte creativ si interesant.
    In concluzie,a fost o saptamana plina de activitati care doresc sa le reintalnesc și anul viitor.

    RăspundețiȘtergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  14. In opinia mea,"saptamana altfel" a fost o saptamana relaxanta,dar poate ar fi fost mai bine daca am fi avut mai multe activitati mult mai interesante si mai amuzante,deoarece unele ore au fost cam monotone.Totusi prefer saptamana altfel in locul unei alte saptamani de vacanta,deoarece in aceasta saptamana am un timp liber petrecut alaturi de colegii mei.
    In concluzie aceasta a fost o saptamana distractiva dar totodata si plictisitoare insa nu as schimba-o.
    de Florea Darius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nota bene!
      Saptămâna "Altfel". E vorba de o anumită săptămână, deci cuvântul "altfel" a devenit un titlu, se scrie cu majusculă şi între ghilimele.

      Ștergere
  15. In opinia mea,"saptamana altfel" a fost foarte interesanta,deoarece am avut in fiecare ora alt program si alte activitati.
    La ora de romana a fost o atmosfera foarte placuta,pentru ca am fost impartiti pe grupe,prezentand fiecare dintre noi cate un proiect. Am fost foarte receptivi,deoarece la fiecare ora am aflat cate ceva nou.
    In concluzie,a fost o saptamana foarte frumoasa, plina de activitati interesante si relaxante alaturi de colegii mei.

    RăspundețiȘtergere
  16. In opinia mea,''saptamana altfel'' a fost o saptamana relaxanta deoarece nu am avut ore normale,interesanta pentru ca la unele ore precum Limba si literatura romana,informatica,
    engleza,franceza am desfasurat activitati placute,dar in acelasi timp a fost si o saptamana plictisitoare pentru ca la unele ore nu am realizat nimic deosebit.
    In concluzie,aceasta saptamana a fost placuta si as dori sa existe si anul viitor,dar numai cu activitati interesante si cu excursii.

    RăspundețiȘtergere
  17. In opinia mea, "saptamana altfel" a fost o incercare oarecum reusita de adaptare a scolilor din Romania la cele din occident. Deoarece unii profesori nu sunt obisnuiti cu acest stil de lucru, la unele materii ne-am plictisit, pe cand la altele profesorii au venit cu activitatii interesante si captivante.
    In concluzie aceasta saptamana ar trebui repetate cel putin de 2 ori intr-un an scolar, dupa parerea mea la sfarsit de semestru.

    Blanaru Vlad

    RăspundețiȘtergere
  18. In opinia mea, "saptamana altfel" a fost precum o ploaie in desert, avand in vedere faptul ca a oferit tuturor elevilor sansa de a evada din cotidianul scolii. Numeroasele activitati desfasurate in cadrul acestui proiect ne-au demonstrat ca scoala poate fi uneori si distractiva, la fel si profesorii, care ne-au surprins prin entuziasmul pe care l-au manifestat.
    Asadar, consider ca astfel de activitati au un rol benefic asupra elevilor, dat fiind faptul ca le dezvolta imaginatia, creativitatea si in acelasi timp sunt educative.

    RăspundețiȘtergere
  19. In opinia mea, "Saptamana altfel" a fost un proiect destul de reusit, deoarece am avut ocazia sa participam la diferite activitati, majoritatea organizate de profesori, si in acelasi timp am avut parte si de distractie. Acest lucru ar demonstra ca scoala nu este chiar atat de plictisitoare precum credem unii dintre noi. Acest proiect a avut un rol important, fiecare dintre noi am contribuit cu cate ceva si am primit in schimb incredere participand si la unele activitati de grup.
    In concluzie, cred ca asemenea proiecte ar fi bine acceptate si in urmatorii ani.
    De Oprita Beatrix

    RăspundețiȘtergere
  20. Dupa parerea mea, proiectul "Scoala altfel" a fost unul creativ si lejer, uneori chiar prea lejer, dar care ne-a determinat sa lucram mai mult in echipa.
    In primul rand, nu toti profesorii s-au implicat in aceeasi masura in activitatile propuse pentru aceasta saptamana in timp ce altii au organizat activitati captivante,
    care ne-au solicitat efortul intelectual si spiritul de echipa.
    In al doilea rand, proiectul organizat la ora de romana a fost unul din cele mai creative activitati din saptamana altfel. Totul a fost bine organizat, fiecare dintre noi a descoperit lucruri inedite despre cativa din marii creatori ai poporului roman.
    In concluzie, activitati ca acestea ar trebui organizate in continuare, ele sporind intr-adevar gandirea si vocabularul elevilor.

    RăspundețiȘtergere
  21. In opinia mea, proiectul “La granita dintre realitate si fictiune” i-a ajutat pe elevi sa se obisnuiasca cu munca in echipa.
    De asemenea, cu aceasta ocazie, am aflat multe lucruri despre unii dintre cei mai de seama autori romani si despre operele lor.
    Asadar, consider ca ar trebui sa repetam aceste activitati de cate ori avem ocazia.

    RăspundețiȘtergere
  22. In opinia mea, “saptamana altfel” este o idee foarte buna deoarece elevii au ocazia de a invata lucruri noi, foarte utile. De exemplu, vizualizarea unui experiment la o anumita materie, participarea la diferite competitii organizate impreuna cu profesorii, proiecte interesante si de asemenea excursii si drumetii.
    Din toate aceste lucruri, elevii au parte de o imbogatire a vocubularului, invata ce inseamna munca in echipa si castiga experienta.

    RăspundețiȘtergere
  23. In opinia mea, "Saptamana Alftel" a fost o saptamana perfecta din toate punctele de vedere. In primul rand, activitatiile au fost diversificate, unele ore fiind amuzante, altele plictisitoare. Spre exemplu ora de Lb. Romana a fost una frumoasa deoarece am aflat unele lucruri pe care nu le stiam despre unii dintre scritorii ai romaniei.
    Eu sunt de parere ca "Saptamana Altfel" ar trebui organizata dupa o vacanta si nu inaintea uneia, fiindca dupa o pauza lunga revenirea la orele normale este una grea.
    In concluzie, eu cred ca "Saptamana Alftel" a fost una frumoasa si benefica :)

    RăspundețiȘtergere
  24. In opinia mea, proiectul “La granita dintre realitate si fictiune” a fost foarte placut si interesant deoarece am aflat lucruri noi intr-un mod foarte placut.
    Mi-a placut foarte mult aceasta activitate deoarece am lucrat in echipa, iar munca a fost impartita in mod egal.
    Asadar, as dori sa avem parte de cat mai multe activitati de acest fel, deoarece sunt foarte educative si placute.

    RăspundețiȘtergere
  25. Din punctul meu de vedere activitatile desfasurate in cadrul "saptamanii altfel" au fost noi cai de relationare intre profesori si elevi prin intermediul unor proiecte bine pregatite,interesante si in acelasi timp placute si relaxante.Cred ca este un pas inainte spre a face scoala mai placuta si mai atractiva fara a reduce importanta acesteia in viata noastra.

    RăspundețiȘtergere
  26. In opinia mea, "Scoala altfel" este fost un proiect foarte bine gandit. In cadrul acestui proiect, elevii reusesc sa invete lucruri noi intr-un alt mod.
    In "Saptamana Altfel" am avut parte de activitati interesante care ne-au captivat atentia. Ca de exemplu, la Lb. Romana am facut un proiect care ne-a ajutat sa aflam multe lucruri interesante despre cativa scriitori mari ai Romaniei.Ne-am documentat si am aflat lucruri noi despre talentul lor, despre familia lor si tot ce tine de viata aceastora. Pe langa acest proiect, au fost si alte ore interesante, din care, cu siguranta am ramas cu ceva.
    In concluzie, "Saptamana Altfel" este un proiect educativ, care ajuta elevii sa invete intr-un mod mai relaxant, mai captivant.

    RăspundețiȘtergere
  27. Din punctul meu de vedere programul desfasurat in cadrul"Saptamanii altfel" ,a fost unul relaxant dar totodata educativ si interesant.Diversele activitati pe care le-am desfasurat m-au incantat mult.Excursiile facute au fost educative.Profesorii si-au dat silinta ca activitatile propuse de ei in aceasta saptamana sa ne dezvolte imaginatia ,creativitatea si sa aiba un rol benefic asupra noastra.In concluzie activitatile acestei saptamani au fost interesante si creative.

    RăspundețiȘtergere
  28. În opinia mea, programul "Săptămâna altfel" a fost un prilej pentru elevi de a acumula cunoştinţe într-un mod diferit, cea ce a captat atenţia acestora şi i-a antrenat în diferite activităţi.Cred că cel mai important factor care a contribuit la atmosfera din această săptămână,a fost modul in care profesorii au relaţionat cu elevii.
    "Săptămâna altfel" a fost o săptămână plăcută relaxantă şi care ne-a demonstrat că nu există un mod bine definit de a impărtăşi cunoştinţe elevilor.
    În concluzie, acest program ar trebui repetat cu regularitate.

    RăspundețiȘtergere
  29. In opinia mea, programul "Scoala altfel" a fost o buna oportunitate pentru elevi sa acumuleze cunostinte noi prin intermediul unor activitati captivante.
    "Saptamana altfel" a fost o saptamana binevenita pentru elevi, dar si pentru profesori, deoarece activitatile desfasurate au contribuit la formarea unor ideei referitoare la lucrurile de care sunt atrasi majoritatea elevilor.

    RăspundețiȘtergere
  30. In opinia mea,saptamana "Scoala altfel" a fost un proiect reusit din toate punctele de vedere.
    In primul rand,prin intermediul proiectului "La granita dintre realitate si fictiune",elevii au avut sansa sa munceasca in echipa si sa inteleaga mai bine operele literare pe care le-au avut de citit.
    In al doilea rand,prin intermediul acestui program elevii au avut parte de experiente interesante si au reusit sa iasa din rutina scolara.
    In concluzie,acest program ar trebui repetat in fiecare an.

    RăspundețiȘtergere
  31. In opinia mea "Saptamana Altfel" a fost un proiect care a "prins" foarte bine la elevi. Cu totii cred ca am constientizat caci nu numai prin metodele traditionale se poate invata ci si prin intermediul unor activitati placute si pentru profesori si pentru elevi. Cu toate ca unii profesori nu au inteles prea bine scopul acestei saptamani, majoritatea au incercat sa faca activitati cat mai placute si interesante. Cred ca cunostintele insusite de elevi in aceasta saptamana ne vor fii utile.
    Proiectul la Limba Romana a fost deasemenea o activitate reusita prin prisma faptului ca am citit sau recitit anumite romane potrivite varstei noastre, am lucrat in echipa si chiar daca fiecare echipa a avut de citit un singur roman sunt sigur ca fiecare dintre noi, in urma acestui proiect, stie ca si cum ar fi citit romanele de la fiecare echipa

    RăspundețiȘtergere